شرکت ایرانیان فن

ساخت وبلاگ

 

هواکش صنعتی آکسیال از پروانه ای استفاده می کنند تا هوا را به داخل فن بکشاند و سپس آن را در همان جهت محوری تخلیه کند و این امر باعث ایجاد مزیت برای محدودیت های فضای کوچک می شود. نحوه کار این هواکش صنعتی آکسیال مانند پروانه در هواپیما است: پره های هواکش صنعتی آکسیال یک بالابر آیرودینامیکی تولید می کنند که هوا را تحت فشار قرار می دهد. هواکش صنعتی آکسیال معمولاً در جایی انتخاب می شوند که باید حجم زیادی از هوای تمیز در برابر فشارهای ایستا پایین منتقل شود. طرح های اختیاری وجود دارد که در آن ون ها به پیکربندی استاندارد مسکن اضافه می شوند تا به پروانه اجازه دهند فشار استاتیک بیشتری تولید کند. هواکش صنعتی آکسیال می توانند در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار گیرند زیرا از فولاد کربن رنگ شده ، فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم یا FRP در دسترس هستند.     

طیف گسترده ای از هواکش صنعتی آکسیال ما انواع مختلفی را که دارای صفحه ای هستند و دارای صفحه هستند نیز شامل می شود. هواکش صنعتی آکسیال برای کلیه برنامه های کاربردی از جمله تهویه ساختمان ، تهویه عمومی ، صنعتی ، اتاق خشک کن ، زیست توده ، مبدل های حرارتی ، تجهیزات ضد آفتاب و موارد دیگر مناسب هستند. جریان هوا و وظیفه فشار مورد نیاز ، فن صحیح برنامه را تعیین می کند. پنکه های منبع تغذیه هواکش صنعتی آکسیال برای جریان های هوای بالا سیستم ، برنامه های فشار قوی ، EC و خطوط کارآمد با انرژی ، پنکه های پر مصرف ، انواع AC با ATEX در صورت درخواست مناسب است.سری هواکش صنعتی آکسیال یک فن با کیفیت بالا است که برای طیف گسترده ای از کاربردهای تجاری و  صنعتی مناسب است. 4 اندازه در محدوده وجود دارد که از قطر 200 تا 350 میلی متر امتداد دارد.

امکانات هواکش صنعتی آکسیال :

دامنه سرعت در دسترس است.

صفحه فن فولادی و ساخت پروانه مقاوم هواکش صنعتی آکسیال

جریان هوای معکوس ارائه می شود (به یادداشت ویژه مراجعه کنید) *.

در هر موقعیتی قابل نصب است.

مجموعه ای از لوازم جانبی همسان نیز موجود است

دامنه های اصلی هواکش صنعتی آکسیال:

کارگاه صنعتی و تهویه تونل.

تهویه در صنایع معدن.

تهویه در صنعت حمل و نقل.

تهویه در صنعت نساجی.

برجهای خنک کننده

برجهای آزمایشی

جهت جریان داخل هواکش صنعتی آکسیال کاملاً محوری است بنابراین شکل آن کاملاً مناسب برای درج مستقیم بخش هواکش صنعتی آکسیال در لوله گاز است.تیغه های شکل هوا به صورت شعاعی در اطراف مرکز قرار گرفته اند. هنگامی که فن در حال اجرا نیست ، تیغه های آن قابل تغییر است. در این روش فن می تواند با شرایط کار متغیر سازگار شود.هواکش صنعتی آکسیال معمولاً به ونهای تعبیه شده است ، که یا در ورودی یا در خروجی قرار دارد ، که وظیفه آن کم کردن چرخش جریان انتقال است. در این روش کاربرد بهینه تری از انرژی منتقل شده توسط پروانه به گاز حاصل می شود.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 271 تاريخ : يکشنبه 28 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:33

چه عواملی بر قیمت هواکش سانتریفیوژ موثر است؟

طراحی و عملکرد یک فن سانتریفیوژ بسیار متفاوت از فن های محوری است به همین جهت قیمت هواکش سانتریفیوژ متناسب با طراحی و عملکرد آن ها متفاوت می باشد. اختلافات آنها باعث می شود که هر کدام از آنها برای برنامه های مختلف مناسب باشند و گاهی اوقات مشتری ها مشخص نیست که کدام نوع فن بهترین نیازهای آنها را دارد. قیمت هواکش سانتریفیوژ نسبت به نحوه عملکردشان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

هواکش سانتریفیوژ که معمولاً به عنوان دمنده نامیده می شوند با هواکش های محوری متفاوت هستند. فشار یک جریان هوایی ورودی توسط یک فن پنکه افزایش می یابد که متناسب با نواع آن ها قیمت هواکش سانتریفیوژ متفاوت می باشد، یک سری از تیغه های نصب شده در یک مرکز توپی دایره ای که با توجه به تعداد این تیغه ها قیمت هواکش سانتریفیوژ تعیین می گردد هر چه تعداد این تیغه ها بیشتر باشد قیمت هواکش سانتریفیوژ نیز افزایش می یابد.

هواکش سانتریفیوژ به دلیل فشار زیادی که ایجاد می کنند ، برای کاربردهای فشار بالا مانند سیستم خشک کردن و تهویه هوا با قیمت هواکش سانتریفیوژ متناسب بسیار ایده آل هستند. از آنجا که تمام قسمتهای متحرک آنها محصور شده است و همچنین دارای خواص کاهش ذرات هستند که باعث می شود آنها برای استفاده در سیستم های آلودگی هوا و تصفیه ایده آل شوند. قیمت هواکش سانتریفیوژ در انواع مختلف آن متفاوت است همچنین آن ها مزایای متفاوتی نیز ارائه می دهند که قیمت هواکش سانتریفیوژ نسبت به مزایای آن ها بسیار ایده آل می باشد:

راندمان انرژی درجه یک. جریان هوای ثابت اجازه می دهد تا انرژی تولید کنند که تا 84٪ بازده ایستا می یابد. این سطح راندمان بالاتر برای پایداری سیستم های هوای بزرگتر ایده آل است. که متناسب با فضا و انتخاب اندازه هواکش قیمت هواکش سانتریفیوژ تغییر می یابد.

امکان محدود کردن اضافه بار. برخی از فن ها مجهز به منحنی های بدون بار بیش از حد اسب بخار هستند که اطمینان می دهند موتور در صورت فراتر رفتن از ظرفیت آن ، بار اضافی نداشته باشد. در این نوع قیمت هواکش سانتریفیوژ نیز افزایش می یابد.

ساده در نگهداری. در صورت لزوم ، مواد سبک تر را می توان به راحتی تمیز کرد و این کار با توجه به قیمت هواکش سانتریفیوژ که پرداخت می شود در طول زمان هزینه را جبران می کند. علاوه بر این ، نگهداری روزانه را بسیار آسان تر می کنند.

تطبیق پذیری بالا برای ترکیب های مختلف جریان هوا و فشار مفید هستند و می توانند چندین شرایط جریان هوا از جمله هوای پاک ، خشک و مرطوب را پردازش کنند.

اندازه های مختلف این پنکه ها در قیمت هواکش سانتریفیوژ موثر می باشد این هواکش ها در چندین اندازه برای استفاده در برنامه های متنوع از قبیل مواردی که در فضاهای تنگ یا دسترسی به مناطق سخت یافت می شوند در دسترس هستند که با توجه به اندازه آن ها قیمت هواکش سانتریفیوژ متفاوت خواهد بود.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : چه عواملی بر قیمت هواکش سانتریفیوژ موثر است؟, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:54